Thursday 29 May 2014

WEDDING OF THE YEAR 2012

This is my housemate wedding in a last year already ,haha
baru nak update ! lol hahahaha

actually , aku time ni jadi pengapit ..wuu , memang awesome gile lah ! jadi tumpuan kan ,sapa taknak? mueheheehe ...diaorang pulak pakai baju pengantin colour purple aku ,memang aku jadi teruja ..macam aku pulak nak naik pelamin ..haha *mengalahkan pengantin dah*

em ni part 1 : hehehehe
abaikan aku yang rendah tu ..hehehe,lupa nak pakai high wedges 5inches actually..tak sempat pengantin nak
jalan masuk rumah dah.. 

time ni aku teruja gila ,banyak camera tak tahu nak pandang mana satu ..hahaha lol
haa ..yang ni caption aku paling suka , sebab aku yang malu bukan pengantin ..muehehe
okay!funny ! lol


So bak kata orang , kan ambik la kesempatan ambil seri pengantin..hehe..part 2 , aku la pulak ambil gambar
dengan hantarannya ..hehe  

emm ..part 2 :
nak jugak , merasa kejapp lalalala


memang tak sabar nak tengok part 3 kan ,masa tu time ourdoor ... huhu , aku tunggu sangat .. aku pulak yang over nak ikut pengantin , kami ambil gambar outdoor di pantai,but cuaca nya dengan tempat tu cantek sangat masa tu , sempat la aku dengan bergambar jugak ,,haihh .sama geli kan ,nak jugak ! cantek sangat pun tempat dia .. 

taraaaa ... part 3 now! this picture was very awesome! 

love this pitca ..angin pantai tak boleh blah , sure cantekk gila tempat ni
syok picnic nih ... hehehe
im not ready yet actually ! snapp! hmmm ... 
haa..tengok inai tu , eh eh cincin pun da ada ... dah berpunya rupanya ..hahaha
ini housemate aku ,dengan anak buah housemate aku yang kahwin ... huhu
lastly ... nak balik dah ..this is my last picture in here . i will miss this moment! cantekk kan caption ni
ada kapal nelayan gtuh ... ouhh ..awesome!





for the last time , ini lah pengantin nya time makan je sempat ambil gambar .,hehehe,
kan sweet candy gtuh ..huhu ..aku doakan semoga diaorang bahagia 
hingga ke anak cucu cicit ..hehehe 
nnti aku menyusul pula ...muehehehe *




No comments:

Post a Comment