Thursday 22 May 2014

Setiap hari saya berfikir,bahagia tak awak dengan saya ?Gembira tak awak berada dengan saya?
atau awak cuma terpaksa melayan kerenah saya ?atau hanya untuk menjaga hati saya ?
hipokritnya awak ! kejamnya awak .Saya takut awak memaksa hati awak untuk suka kan saya.
AWAK....
hadirnya awak dalam hidup saya menjadi pengubat  saya terluka,menjadi penasihat ketika saya alpa,
mengajar saya mencintai tanpa kata,bahagianya saya....sehingga satu tahun enam bulan kita mengharungi
hari2 bersama,suka duka,ketawa bersama...berkongsi rasa bersama
Indahnya rasa ini.........
marah,ego,manja saya buang jauh...saya taknak awak berasa bosan berada dengan saya.Awak cakap awak nak tengok saya berdikari... :)
Awak selalu buat saya ketawa even benda tu memang menyakitkan hati saya ...
saya buat muka "duckface",awak cakap awak akan lagi suka sakat saya ,saya tahu tu memang dah cara awak bergurau...saya sabar :)
soal hati dan perasaan bukanlah  satu permainan...
ianya terlalu tulus untuk dikhianati..
cukup indah seandainya  dihargai...
Setiap hari jugak,saya cuba buang perasaan cemburu ,dan campak jauh2...
taknak awak rasa bosan dikongkong...
saya biarkan awak bebas tanpa komitmen dalam perhubungan kita bukan sebab saya tak lagi sayang tapi
sebab saya tahu saya kena sedia bila2 masa je awak  boleh berubah ..sama ada lebih kepada kebaikan
hubungan kita atau sebaliknya .. manusia awak boleh berubah sekelip mata je,
Dan sekarang,saya sedar sampai bila saya harus berlagak terlalu sempurna dimata awak  sedangkan saya
tahu saya tidak akan pernah dapat menjadi terlalu sempurna ...
Saya cuma manusia biasa yang mampu berdoa semoga ketidaksempurnaan saya ni,akan menjadi pelengkap hidup awak satu hari nanti....asyaff*


No comments:

Post a Comment