Monday 11 May 2015

PREMIUM BEAUTIFUL BUAT KESAYANGAN BERTAMBAH SAYANG

Premium Beautiful Buat Kesayangan Jadi Bertambah Sayang ... 



Pujian ?? Perempuan mana yang tak suka dipuji kan . hihi tapi kenyataan nya memang benar nak dijadikan 
pada hari ahad lepas tirah keluar dengan dia ( cinta hati tirah ) dan hari tu memang tirah tak pakai PB sebab basuh kan ? belum kering , baru je basuh balik dari kerja hari tu . 

Dan yang paling best dia tegur "yunk, awak pakai PB ke ? Disebabkan dia memang tahu saya ni memang jenis admired sangat dengan PB , dia tanya sayang awak dah lain la , pinggang awak ada shape dan nampak curvy dari biasa sebelum ni , huhu . 

Girl dah namanya perempuan kalau dipuji hamboiiii hilang nak muncung nya , hahahah jahatnya *muka dia ikhlas kot hihihi , i is so suka la dapat pujian macam tu , dia nampak nya sangat ikhlas beri pujian pada saya. Huhu , saya suka ! alhamdulillah syukur Ya Allah , hihi bukan apa , sebab tak sangka dia alert dengan saya , penampilan saya sekarang dan saya yakin dia suka dengan perubahan diri saya yang sekarang berbanding yang dulu. Huhu alhamdulillah .bersyukur ya Allah badanku yang dulu hilang bentuk kini dah ada shaping . mengancam gitu . hihhihi *okay ini poyossss :P

Yang paling best after pakai PB hari hari kesihatan saya semakin sihat dan lebih berkeyakinan untuk sarung apa jua baju sekalipun , dah tak risau dah , bahagia je pilih baju sekarang . Dah ada shape idaman. 

And the best others thing yang i suka pasal PB ni bila pakai tak rimas pun suka sangat , fabrik yang sejuk yang sangat selesa menyentuh kulitku . hihihi tak rasa macam panas pun even tengah ikut rombongan pengantin berjalan beberapa minit tengah panas ,*opss gambar kawin ikut rombongan pengantin will be update soon nampak kan tak panas nya ku even ketika pakai PB huhu fabrik yang sangat menyerap bau dan  peluh . Alhamdulillah that why la saya cakap memang berbaloi memiliki PB ni dari sekarang sebab dari kita muda remaja , kita jaga dalaman kita supaya bila dah terjaga dalaman tu terpaksa nampak muda la sentiasa . sebab apa ? 
Pakai PB je , mudah kan ? Huhu sarung je pun , bukan nya kena lilit bagai pun . senang mudah cepat dan selamat . For me , memang dah rasa tak boleh nak tinggal after bila dah selalu pakai tau , sebab feedback yang kita dapat tu terlalu banyak . Best tak best ?? Huhu 


Yang paling best gain weight , bila pakai PB ni bagi yang kurus sangat sebab kuasa fabrik Pb mengalihkan lelemak yang ada ketempat yang sepatutnya that why kalau kita tengok i is dah dah curvy lohh..hehehe *okay tak sangat tapi overs dia lain macam , perasaan berbunga la katakan lepas tengok testimoni sendiri. ya la sebelum ni , tengok testimoni orang lain tak sangka kita pun mampu nak jadi macam mereka juga ! Yeahhh ! Hooreyyy ! okay boleh lompat bintang macam ni sebab MEMANG BENAR MIMPI DAH JADI KENYATAAN !


Yeahhh nak bagi testimoni diri sendiri jugakkk ... lepas pakai  PB ni berubah betul nafsu makan , nak makan aje tak boleh skip da ...selagi boleh makan makan , nasibla PB kn ada . terpaksa la badan nampak berisi sikit kan..tak kisahlah berkembangla badan macam bunga dalam pasu..kemas dan curvy wink emoticon

Nak pakai baju apa pun tak ada masalah dah sebab memang tujuan pakai PB nk badan nampak kemas ,tak ada la kurus sangat sampai hilang bentuk.Macam confidence je ,nak sarung apa apa jenis baju alhmdulillah .. 

For me , dah tahu da kita jenis malas nak bersenam ,nak jogging la lastly tk buat pun tak ada masa kn,jadi pakai je PB ni dalam 8 jam sehari je ,berjalan ke ,berlari ke?tak perlu dah nak skip waktu lunch,dinner ?makan je,dah tahu da kan "premium beautiful mampu membakar 1000kalori setiap kali kita aktif samaada berjalan,berlari berenang sekalipun."

biarkan PB  meneruskan perjuangannya okay dearies ... ;)
untuk korang juga  terus kekal langsing dengan kaedah yang paling cepat jimat dan selamat ..

#jomkurus 



LOVE 

ASMA ATHIRA 




No comments:

Post a Comment