Wednesday 27 May 2015

Cara kurus dan sihat yang paling berkesan ,mudah dan cepat

Assalamualaikum :)
Gud morning uolsss !

Sepertimana yang kita tau satu satunya korset yang diiktiraf 'SUPERBRANDS adalah premium beautiful .

Kenapa mesti premium beautiful ?

Premium beautiful pakaian dalam je , tapi kenapa diiktiraf superbrands? Sebab its cover bust up your body ,pakaian dalam ini tidak ada pada pakaian dalam lain , ia bukan pakaian dalam biasa . So kalau uolss nk tahu . Terlalu banyak feedback positif yang uolss akan dapat bila uols pakai pakaian dalam luar biasa ni.

Antaranya yang paling best boleh buat uolss kurus tauu sebab premium beautiful ni terdapat fir . Fir ?

Fir ini apa ? Far infra red tenaga yang bertindak balas dengan tubuh badan kita bagi menghasilkan getaran pada molekul molekul badan kita .Far infra red sangat membantu mengurangkan sakit belakang ,lenguh lenguh dan bisa bidan atau lebih dikatakan seperti terapi urut yang paling berkesan pada badan kita ,sebab mudah ,kerana bila bila masa sahaja boleh digunakan tak kisah kita berjalan ,berlari mahupun berenang . Dalam masa yang sama ia nya mampu membakar 900per jam kalori dalam badan kita dan  mengeluarkan peluh .

So tak perlu risau bila badan mulai berpeluh lebat ,sebab itu adalah kesan positif bagi orang yang bertubuh besar untuk proses pembakaran kalori .dan kadang kadang orang yang kurus pun akan merasai kesan yang sama kerana proses pembuangan toksin badan .So memang berpeluh itu sihat dan mampu membakar lemak kita.Mudah je kan kalau uolss nak sihat dan nak kurus ,pakaila pakaian dalam yang luar biasa yang bila pakai boleh hilangkan terus lemak kita ni , huhuhu . Silap silap terawet muda jugak ,dengan premium beautiful ni . Nanti saya terangkan lagi next entry pasal tenaga fir ya,ramai seperti nya kurang mengerti ya . Hihihi.

Sebelum ni nak belanja lihat testimoni ni dulu , yang akui toksin badan dia keluar melalui peluh .

Ada yang teringin nak buang toksin,kurus sebelum raya tu ?sempat lagi ni . 

Call / pm / whatsapp me book your own!

019-923175 

Ada siapa siapa yang nak
Lihat testimoni dibawah :

No comments:

Post a Comment