Friday 6 June 2014

Its alright,its okay !

Hari ni,dia cakap nak tengok bola with his boyfriend ..Seriously,im okay."Saya pun nmpak awak senyum!
Awak  bahagia ,saya pun bahagia !"alah ,saya pergi bukan lama pun,for a while je ..its about 24 hour sayang",bukan nak have fun with the other girls okay..Im just being supporter for final bola",thats it.
em..and saya cuma cakap,jaga diri baik2 ya sayang, saya akan tunggu pergi balik awak dengan selamat tau.
Dia pulak cakap kat saya,"jangan buat hal pulak,saya takde kat sini.And im just said,that a simple word is I want to be the best on ur future..insyaallah,sure I'll always think bout our future ,dear.There's no point for me cheating u..Dan saya akan tunggu awak pergi dan balik dengan selamat sayang ,and please takecare yourself there.I will miss u.hehe.*senyum ikhlas,dia gelak*Indahnya rasa ini ya allah,
then saya tarik muka*ngee*dia tarik hidung saya...hehehe lagi sekali saya dapat rasakan bergetar dalam jiwa something like ever I felt before..Its too different..Saya rasa macam ada magnet dalam diri dia tarik pergi kat dia..,saya sayang dia,rindu dia..selalu,
he's to special for me..Lagi sekali saya tersentak dia cakap awak jangan buat hal kat sini*buat muka macam tak percaya*..haihh geramnya...dalam hati saya ni ," Tak trlintas langsung nak buat macam tu,dia ni dah kenapa? siku jugak kang!'ngee..."Saya cuma cakap,ya saya nak focused on our future..tak ada masa untuk semua tu,Ya memang ,saya tahu kita hanya mampu merancang ,tapi Allah yang meluluskan tapi bagi saya tak salahkan kalau kita selalu mendoakan yang baik untuk pengakhirannya.Happy ending ever after.Insyaallah.Amin.Dan aku yakin Allah hadirkan sesuatu dalam hidup kita,semuanya adalah anugerah,ianya datang bersebab dan akan lebih indah kalau kita belajar menghargainya...*tetibe sentap pulak baca ni*..muehehehe

Oh yang penting sekarang bagi saya,saya memang nak move on to be a matured women okay!Saya nak jadikan kebahagiaan adalah milik kita sayang..Insyaallah. I want to be the best housewife on ur future,sayang..I want to be the best lady /mummy for your daughter,sayang..I want to be someone who is u ever had before....Dan yang akhir sekali I want you to hold my hand into jannah.
#We will happy ever after#

*Takes a notes:
"Sebenarnya kan tak ada sebab yang diperlukan untuk kita menyayangi seseorang dalam hidup kita,
Lakukanlah orang yang kita cintai dengan cara yang kita sukai dalam erti kata lain dengan kasih/sayang sebab dengan rasa inilah yang akan menjadi pelengkapnya"
*asyaff

No comments:

Post a Comment