Saturday 17 January 2015

Kenapa Wajib pakai Korset Premium Beautiful ?

 photo pandangcermintakconfidencelangsungpremiumbeautifulwannsurytopagentbantumasalahlega_zpspjqb8pa2.jpg
<KENYATAAN BUKAN MIMPI>

"Perempuan selalu tanya “saya gemuk?”

" Lelaki pula selalu jawap “tak lah”

" Perempuan selalu suka tengok cermin belek punya belek " eee...gemuknya saya! kurusnya saya! perghhh terbakar rasa jiwa ni ,rasa nak tumbok cermin kasi pecah !

" (cermin tak menipu ya !cermin memang jujur tak pandai nak menipu)
"

"kenyataan okay kalau apa yang awak tengok kat cermin , tak baik salahkan cermin .. heheheehe (grrr...)

" Memang pun awak tu dah gemuk  ....
" dah kurus sekurus kurusnya sampai tak ada shaping dah badan ,mmmm meraungg la cari punca dan ambil sekeping kertas berderet tulis punca dan sebab , finally ,dah jumpa penyelesaaian yang terbaik  #premium beautiful !

Rasa memang geram kan bila tengok  lemak bersepah sana sini , spare tyre bersepah sana sini huhuhu .. jadilah macam gambar diatas ?

" Dulu berat badan saya berlebihan=gemuk, saya "selalu tanya bf soalan ini tapi dia selalu jawap“tak lah” . Tapi sesiapa yang boleh membezakan gemuk dan kurus, saya memang dalam golongan gemuk tapi tidak sampai saiz XXXL lagi. Bf selalu cakap “saya tak kisah sama ada awak gemuk atau kurus” … bf cakap macam ini berbunyi manis kan? Sebenarnya dia hanya taknak saya selalu tanya soalan yang susah jawap.Cakap ya, saya marah, cakap tak, kata menipu pula kan .

Walaupun bf tak kisah sama ada saya  GEMUK atau 
tidak, tapi SAYA KISAH! SAYA NAK KURUSKAN BADAN ! Saya nak badan langsing pakai baju saiz S!!
Gambar-gambar yang saya ambil selalu nampak gemuk (camera tak tipu, kalau gemuk mmg gemuk), dalam cermin, di khalayak ramai dan di mata saya sendiri, saya nampak GEMUK! Saya tak nak gemuk, saya kisah sangat, itulah saya selalu cari penyelesaian untuk mengatasi masalah kegemukan.

 Kalau mahu berjaya kuruskan badan, kita harus jelas tentang mengapa kita mahu kurus, untuk siapa. UNTUK DIRI SENDIRI! Sebab saya mahu kurus ialah tidak tahan melihat badan saya gemuk, jadi tiada siapa yang boleh menghalang saya kuruskan badan ! Kalau sebab anda mahu kuruskan badan ialah kerana seseorang, ini akan jadi sukar bagi anda untuk mencapai hasil terbaik dalam jangka masa panjang. Kalau seseorang minta anda kuruskan badan jadi anda bermula diet, tapi apa jadi kalau orang itu suruh anda jangan diet lagi sebab sudah kurus sikit? Kebanyakan akan berhenti diet dan gemuk balik selepas itu.

Dulu saya tidak faham mengapa dan bagaimana 
boleh kuruskan badan dan mengekalkan badan, jadi saya selalu mencari jalan pintas. Sebelum raya atau ada kenduri, tentu saya cemas nak kuruskan badan sebab baju tidak muat. Kalau kita menjalani program penurunan berat badan
dengan pemikiran macam ini, kita hanya akan mengulang process kuruskan badan lagi dan 
lagi . 


Anda mahu kuruskan badan sekali dan mengekalkan badan langsing selama-lamanya? Atau suka berulang-ulang diet untuk seumur hidup? Kalau tidak suka, buat keputusan untuk berubah untuk diri sendiri.  YESS ! 


Jom cantik ,sihat dan berkeyakinan diri  untuk kuruskan badan dengan sihat dengan  satu satunya 

produk yang diiktiraf #SUPERBRAND ini !!



>>> Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan produk hot Premium Beautiful !!!!

FOR FREE TRIAL AND FREE FITTING 
FIVE MINUTES INSTANT SHAPE !! 

nampak tak perubahan yang ketara antara kedua gambar dibawah ?

TESTIMONI : " Anak dara lagi ni , masih berumur lingkungan 20++
sangat muda tapi pinggul jatuh , payudara jatuh , perut pula buncit , yang nampak lah cuba bayangkan
yang kita tak nampak macam strechmark ? eeee.. uww geli kan ??
So , that why la I suggest pada dia , sebab sayang sangat kalau tak dijaga , kita ni banyak aset nak kena jaga ,"
perempuan kan?" biasa la.. so , bila je , itu jatuh , ini kendur , itu geleber , malu kan ..so secara automatik keyakinan diri
terus berubah kan ? Tapi pengalaman adik manis , ni after sarung je #premiumbeautiful automatik , badan dia jadi firm , tegap , pinggul yang jatuh tu jadi push up , dada yang jatuh tu jadi mantap , pinggang yang straight tu jadi shape ,
dan yang paling best , masalah keputihan juga semakin hari semakin berkurang , sebab tu lah ramai betul yang agree sangat bila dengar saya bercerita tentang korset ni .hehehe , macam ajaib bukan?


70 % direka khas untuk Kesihatan
100 % direka khas untuk Kecantikan 


    WHATSAPP / SMS / CONTACT 
#PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT 
019-9231275

lets shaping your body ! 
get your OWN now!



No comments:

Post a Comment