Thursday 19 June 2014

KENAPA MESTI DIA ?

hey june !

hi , its about one month already im not update here .. actually , busy nya ...
hahah ..., this is bout , final bola piala dunia kan ? Okay , persoalannya ? sebab apa saya minat bola ehh ?
Hahah , lol .. Antara sebab utama saya minat bola , dan menjadi kaki's bola ni after saya kenal Mr.S... dulu, aku bukan fans macam ni ..tapi lama2 jadi suka pula sebab Mr.S ni ajar aku banyak benda tau , kongsi minat la katakan ..BRAZIL AND GERMANY ... honestly aku suka BRAZIL sebab ada pemain dia , muehehehe...handsome jah , "hakikatnya kelemahan aku adalah kerana kekacakan seorang lelaki , muahahahaa ..tahu tak sapa ?

time ni aku facing dia tengok final world cup Brazil vs Croatia 3-0 muahahaha *berangan lol .. melting I*
Okay nak crita kan pasal dia ni ,kenapa aku suka dia ?

WHY ?
...................................................................................................................................................................


sebab yang buat I fall in love with him...of course lah...
SEBAB DIA CHOMEL ANGATTT.* buat I gerammm...muahahaha SEBAB DIA MEMANG CHOMEL BILA TIME BUAT MUKA and SEBAB UTAMA DIA PUNYA KENING SAMA MACAM MY DAD ..HANDSOME KAN ! sangat actually !
AGREE....Dan yang penting , dia memang handsome gtu ...muahhhhahaha

XoXo

    No comments:

    Post a Comment