Wednesday 29 October 2014

Hati hati dalam mengukur saiz Premium Beautiful ???

kenapa saya cakap penting untuk kita ukur pada saiz yang betul tau ?? sebab Korset Premium Beautiful bukan seperti korset lain yang terdapat di pasaran yang kite boleh pilih berdasarkan saiz "standard" seperti M, L, XL..tetapi...korset ini lebih "custom made"..... Anda perlu mengukur badan terlebih dahulu, beritahu kami ukurannye jadi kami boleh membuat perkiraan apekah saiz yang sesuai utk anda...dan yang paling penting, jangan terima/pakai korset yang tidak sesuai dengan ukuran badan anda kerana saiz yang salah akan membawa lebih banyak masalah daripada membuat tubuh andalebih sihat, langsing dan terbentuk dengan cantik ... jadi puan-puan sekalian, dapat kan nasihat pakar ye.. :)

1) Ukuran payudara anda



2) Ukuran di bawah payudara




3) Ukuran pinggang anda





4) Ukuran punggung anda


Untuk mengukur badan anda....uolss boleh follow je langkah di atas...sangat simple.. :)... dan pastikan ukurannya dalam ukuran sentimeter (cm) : itu sahaje.. senang kan.. :) dan langkah terakhir adalah...cume beritahu saye ukuran anda dan saya akan padan kan dengan saiz yang paling sesuai untuk uolss dan kemudian akan menghantarnya kepada uolss... begitu mudah dan senang kan. :)

u oulsss happy ?? saya lagi happy !! :))
#premium beautiful 
#sayajual#sayapakai
#dapatkan rundingan percuma 

70 % kesihatan 30 % kecantikan dan 100% keyakinan yang superbb !!
PREMIUM BEAUTIFUL terbaik !
  • superbrand ..bukan korset biasa ! nama pun superbrand kan??hehehe
  • lifetime warranty ***seumur hidup u uolss ..
  • fabrik yang digunakan akwatek akwadyne..kain yang sejuk,selesa,tak panas,**just sarung jer for 8 hour time uolss kerja ,seharian tu , tak mengganggu pun , malah lagi selesa buat kerja dgn sarung premium beautiful ni .
  • mengandungi FIR untuk mengeluarkan angin dalam badan "boleh jadi feedback yang uolss akan rasa, bile uolss akan ,sendawa, sebab angin yang terkumpul tu dah keluar dari badan u uolss.. **lega  rasa , bila angin dalam badan keluar ..hilang segala lemah badan ,lebih bersemangat untuk bekerja uolss...
  • dihasilkan oleh teknologi 3 buah negara Jepun,Us,Jerman dan Taiwan
  • Pengiktirafan dari pakar tulang 
  • kuasa regangan 360' yang mmbolehkan kita bergerak , mudah selesa ,kerana fabrik yang sangat lembutt , ouhhh gorgeuss !!ternyata , percubaan adalah yang terbaik !


saya juga menerima CASH/ CREDIT CARD/ INSTALLMENT (bayaran ansuran)...

untuk maklumat lanjut, jangan segan-segan hubungi saye:
facebook : Asma Athira
email : mrs.syaff@gmail.com
phone : 0199231275

No comments:

Post a Comment