Tuesday 28 October 2014

WOW PREMIUM BEAUTIFUL ADA BELIAN SECARA ANSURAN ??

Belian Secara Ansuran

Macam mana nak buat pembelian/bayaran tanpa rasa beban setiap bulan??


hi readerss ....



soalan yang biasa tirah dengar dari my beloved cust , "macamana nak buat pembelian dan bayaran tanpa rasa beban setiap bulan , saya nak pakai Premium Beautiful ,nak sangattt ... "macamana ??? boleh buat ansuran tak ?? 
jawapan tirah , "okay macam ni .... 

jika anda ada "extra money"..then boleh la bayar CASH..jadi tak perlu nak fikir bayaran yang perlu dilunaskan setiap bulan... :)

tapi..

jika tiada Cash yang cukup...tetapi anda ada CREDIT CARD..anda boleh buat bayaran penuh menggunakan CREDIT CARD dan ia menyamai bayaran minimum sebanyak RM100/mth selama 20 bulan...tetapi bayaran yang anda bayar setiap bulan adalah fleksibel bergantung  kepada wang yang ada...lebih bayaran minimum yang dibuat, lebih rendah bayaran bulanan yang sepatutnya...


dan cara yang terakhir dan mudah...

jika anda ingin membuat pembayaran secara bulanan dengan saya, saya menerima bayaran serendah RM200 setiap bulan/selama sehingga 12 bulan...ini akan direkodkan sebagai perjanjian sah...anda tidak perlu risau.. :))
Jadi, saya rase ini adalah plan pembayaran terbaik untuk anda pilih dan saya percaya bayaran yang rendah setiap bulan tidak membuat kan anda rasa terbeban setiap bulan lagi.....
.
.
.
.
.
.
.
.

Masih berfikir soal harga...TIDAK..JANGAN RISAU.....ini adalah satu pelaburan anda yang bernilai kerana ia untuk seumur hidup..TAK PERCAYE...PALING PENTING...KORSET ini adalah untuk anda seumur hidup......INGAT --> > 

"LIFETIME WARRANTY"

&
1001 KELEBIHAN yang ada pada KORSET ini.
fikirkan berkali dan buat lah keputusan sekarang...ANDA TIDAK AKAN RUGI..
hubungi saya...saya akan membantu anda.. :)

email : mrs.syaff@gmail.com
www.facebook/asma shaini's
phone : 019-9231275

No comments:

Post a Comment